Wat ik belangrijk vind bij de uitvoering van uw (de klant zijn) opdracht:
Onafhankelijk - Ik sta aan uw (de klant zijn) kant en bepaal vanuit dat standpunt wat  er nodig is. Met geen enkele leverancier uit mijn uitgebreide netwerk  heb ik commerciële bindingen, zoals bijvoorbeeld targets en/of  omzetverplichtingen. Hierdoor is een onafhankelijk opstelling mogelijk  bij het geven van mijn advies. Worden er uiteindelijk zaken geleverd door  toeleveranciers dan zal  mijn rol en de financiën volledig transparant  zijn.
Projectmatig - Iedere opdracht is maatwerk, dus ook  uw opdracht. Mijn aanpak is altijd op een projectmatige manier en ga  daarbij uit van een verander traject. De manier waarop het project  uitgevoerd word is afhankelijk van de gegeven omstandigheden, zoals  grootte van het bedrijf, aantal betrokken mensen, aanwezige kennis,  cultuur, budget, verwachtingen, doelen etc. Alles in samenspraak met u  (de klant).
Duidelijk - Alles wat ik doe moet voldoen aan  uw (de klant zijn) verwachtingen. Het is dus van groot belang dat er  duidelijkheid is over wat ik voor u (de klant) doe. Ik zal dan ook  regelmatig vastleggen wat er afgesproken is en de voortgang hierover  terugkoppelen. Hierbij moet niet direct aan tijdverslindende dikke  rapportages gedacht worden, maar meer aan een pragmatische aanpak,  waarbij ik veel gebruik maak van een digitaal of interactief bord.
Betaalbaar - Het streven is altijd naar een betaalbare oplossing. Het is dan ook  altijd belangrijk om in een vroeg stadium een indicatie te hebben van  het  beschikbare budget. Daardoor worden te hoge  verwachtingen in combinatie met een beperkt budget voorkomen of in een  gunstiger geval is het mogelijk meerdere alternatieven voor te leggen voor het zelfde  budget of zelfs een lager budget.
Kwaliteit - Kwaliteit is  het voldoen aan de eisen en behoeften die u (de klant ) heeft. Ik zal  er alles aan doen om dit op een zo hoog mogelijk niveau te realiseren.  Echter, als ik hier niet aan kan voldoen dan doe ik het liever niet. Het  kan wel eens gebeuren dat ik een negatief advies geef en daarmee niet  uw (de klant zijn) opdracht krijg, maar u (de klant) wel geholpen bent  (is).
Kennis - Om advies te kunnen geven over de  mogelijkheden en de beperkingen van het internet besteed ik gemiddeld 1  dag per week aan het uitbreiden en actualiseren van kennis. Ik bezoek beurzen,  praat met leveranciers, volg trainingen,  onderzoek/vergelijk  nieuwe of bestaande producten/diensten,  lees over diverse onderwerpen (boeken, nieuwsbrieven en internet)
Mocht u na het lezen van mijn aanpak geïnteresseerd zijn in een geheel vrijblijvend gesprek neem dan contact met mij op.
